Odbiór osobisty

Podstawowe zasady obowiązujące przy odbiorze osobistym:

1. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, odbiór towaru jest możliwy wyłącznie po uprzednim złożeniu zamówienia w sklepie internetowym.
2. Magazyn wydaje towar od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-20:00.
3. Kompletacja takiego zamówienia trwa do 24h (dla towarów dostępnych w magazynie) lub zgodnie z czasem podanym na stronie produktu.
4. O możliwości odbioru zamówienia poinformujemy drogą e-mail.
5. Obsługa magazynu wydaje wyłącznie gotowe do odbioru zamówienia. Obsługa magazynu nie ma:

  • dostępu do zamówień - ich edycji, zmian, korekt, zwrotów itp.
  • wglądu do korespondencji mailowej,
  • możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia,
  • możliwości wymiany towaru lub przyjęcia zwrotu,
  • możliwości prezentacji towaru znajdującego się w magazynie.

Gdzie i w jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?

Po odbiór zamówienia zapraszamy bezpośrednio do naszego magazynu:

FOLNET - Brama A1
ul. Cisowa 18
60-185 Skórzewo

Godziny pracy Magazynu:
Od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07:00 do 20:00.

Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta (kontakt mailowy oraz telefoniczny):
Od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 15:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

Od 2010 roku siedzibą naszej firmy jest Skórzewo - miejscowość granicząca bezpośrednio z Poznaniem, dokładnie 3,9 km od Toru Wyścigowego Poznań oraz 3,9 km od Portu Lotniczego Poznań-Ławica.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nas na mapie

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem Przelewy24.pl.

Kiedy mogę odebrać towar?

Odbiór towaru możliwy jest po otrzymaniu od nas informacji mailowej, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Po potwierdzeniu kieruj się bezpośrednio do bramy A1 w naszym magazynie.

Jakie dane muszę podać aby odebrać moje zamówienie?

Przy odbiorze towarów należy znać dane identyfikujące zamówienie, tj. jego numer oraz dane osoby zamawiającej.

Ile mam czasu na odbiór zamówienia?

Produkty należy odebrać w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o skompletowaniu zamówienia.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące odbioru zamówienia, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 61 867 40 40 lub mailowego: sklep@folnet.pl

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 15:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

Adres magazynu:
FOLNET / Brama A1
ul. Cisowa 18
60-185 Skórzewo



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel