FAQ

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Jest ona dostarczana drogą elektroniczną.

Czy faktura może być na inne dane niż adres dostawy?

Tak, odpowiednie dane należy podać podczas składania zamówienia.

Czy mogę zmienić dane na otrzymanej fakturze?

Jeśli na fakturze znajduje się błąd w danych nabywcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, prosimy o wypełnienie noty korygującej zgodnie z poniższym wzorem. Wypełniony oraz podpisany oryginał wraz z kopią noty korygującej prosimy wysłać na adres siedziby firmy: FOLNET Polska Sp. z o. o. (dawniej FOLNET Sp. z o. o. Sp. k.), z dopiskiem: Nota korygująca. Podpisaną przez nas kopię noty korygującej odeślemy do Państwa pod wskazany adres. Kopię należy przypiąć do faktury VAT. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. Jeżeli nie podasz danych firmowych do faktury (w tym NIP-u) podczas składania zamówienia, to od 1 stycznia 2020 r. nie będziemy mogli wystawić Ci faktury na dane firmowe.

Wzór noty korygującej

Ile zapłacę za transport?

Zapraszamy do działu: Koszt przesyłki

Podczas płatności poprzez system Przelewy24.pl nastąpił błąd. Co zrobić w takiej sytuacji?

Pamiętaj, że na wykonanie płatności w serwisie Przelewy24.pl masz tylko 15 minut, po tym czasie płatność zostanie anulowana. Aby powtórzyć płatność należy złożyć nowe zamówienie. Natomiast jeśli z przyczyn technicznych, po złożeniu zamówienia nie zostałeś przekierowany na stronę banku, bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu podając nazwę banku oraz typ i wersję przeglądarki. Sprawdzimy problem.

Gdzie znajdę numer konta bankowego, na który mam dokonać przelewu?

Numer konta znajduję się w podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo numery kont dostępne są na stronie naszego sklepu w zakładce: Konto bankowe.

Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?

Nie, warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie wpłaty na koncie naszego sklepu.

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Termin otrzymania towaru = czas wysyłki + czas dostawy

 

Czas wysyłki zamówienia podajemy przy każdym produkcie w naszym sklepie. Jego długość mierzymy w dniach roboczych liczonych od poniedziałku do piątku bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku płatności przelewem określony termin realizacji wydłuża się o czas księgowania wpłaty, a jeśli klient wybiera płatność ratalną, o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Czas dostawy to czas w którym przesyłka jest w rękach firmy kurierskiej. Dla paczek o wadze do 31,5 kg czas dostawy wynosi zwykle 24h, dla palet powyżej 31,5 kg to maksymalnie 2-3 dni robocze.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, umożliwiamy odbiór zamówień w siedzibie naszej firmy. Po odbiór zamówionego towaru prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu informacji mailowej lub telefonicznej, że zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru. Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Zapraszamy do działu: Zwrot towaru.

Jak mogę złożyć reklamację?

Zapraszamy do działu: Zgłoszenia reklamacyjne.

Jak do Was dojechać?

Mamy siedzibę w Skórzewie przy ulicy Cisowej 18 (dawna ulica Malwowa 150 w Poznaniu). Znajdujemy się na granicy miast Skórzewo-Poznań, dokładnie 3,9 km od Toru Wyścigowego Poznań oraz 3,9 km od Portu Lotniczego Poznań-Ławica. Osobom korzystającym z nawigacji zalecamy wpisywanie dawnego adresu, tj. ul. Malwowa 150, Poznań. Niestety nawigacja bardzo często kieruje naszych Klientów na ul. Cisową w Poznaniu (dzielnica Dębiec), oddaloną o około 10 km od siedziby naszej firmy.

 

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące odbioru lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: +48 61 867 40 40 lub mailowego: sklep@folnet.pl .

pixel