Home Gwarancja

Gwarancja

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe i wolne od wad. Większość oferowanych przez nas produktów posiada gwarancją producenta, która obejmuje wady produktu powstałe w skutek zastosowania wadliwych materiałów, błędów produkcyjnych i konstrukcyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa karta gwarancyjna dostępna na stronie producenta. Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.

Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu lub wypełniona karta gwarancyjna. W przypadku braku karty gwarancyjnej, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego może być dowód zakupu, np. paragon, faktura VAT, wyciąg bankowy itp. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne dostępne w zakładce > Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji.